Dostawy realizujemy tylko na terenie Polski.
Warunki Dostawy:
- Towar zamówiony przez Klienta wysłany zostanie po opłaceniu przez Klienta pełnej ceny wraz z kosztami dostawy, chyba że Umowa, o której mowa w Regulaminie lotaking.pl stanowi inaczej.
- Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski. W przypadku podania terminu Dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Zamówienie Klienta zostało wysłane w możliwie najszybszym terminie od momentu złożenia zamówienia i opłacenia pełnej kwoty Zamówienia wraz ze wskazanymi w Zamówieniu kosztami dostawy.
- Termin Dostawy do Klienta to zazwyczaj 2-4 dni roboczych, w zależności od wybranego sposobu Dostawy, jak również momentu złożenia zamówienia przez Klienta. Zamówienia złożone i opłacone przez Klienta w dniu roboczym do godziny 16.00, Sprzedawca wyśle w kolejnym dniu roboczym. W przypadku Zamówienia złożonego i opłaconego przez Klienta w dniu roboczym po godzinie 16.00, Sprzedawca nie gwarantuje nadania przesyłki w kolejnym dniu roboczym.
- Sprzedawca informuje, że zgodnie z §11 Regulaminu lotaking.pl część Towarów oferowanych w Serwisie jest dostarczana w modelu dropshippingowym, co oznacza, że realizacja zamówienia może odbywać się bezpośrednio z magazynu jednego lub kilku Dostawców, a nie Sprzedawcy.
- Zamówiony Towar zostanie wysłany najpóźniej w terminie 14tu dni, o ile nic innego nie wynika z Oferty.
Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące formy Dostawy lub odbioru Towaru:
- Przesyłki kurierskie
- Przesyłki kurierskie pobraniowe
- Przesyłki pocztowe
- Paczkomaty InPost
- Punkty odbioru przesyłek kurierskich
- Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy lub w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę
Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, zgodnie z cennikiem zamieszczonym poniżej, chyba że Umowa stanowi inaczej. Koszty Dostawy Towaru są wskazywane Klientowi na stronach Serwisu lotaking.pl przed złożeniem Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta zgody na zawarcie Umowy
Cennik (wszystkie ceny są cenami brutto):
Dostawa do punktu odbioru /przedpłata/:
- Paczka Orlen /waga do 20kg/ – 12,99 zł
- Paczkomat InPost /waga do 25kg/ – 16,99 zł
- Kurier DHL Servicepoint /waga do 20kg/ – 18,99 zł
- Kurier DPD Pickup /waga do 20kg/ – 24,99zł
Dostawa pod wskazany adres /przedpłata/:
- Kurier Pocztex /waga do 20kg/- 22,99zł
- Kurier InPost /waga do 30kg/ – 25,99zł
- Kurier DHL/waga do 31,5kg/- 26,99zł
Dostawa pod wskazany adres /za pobraniem/:
- Kurier Pocztex /waga do 20kg/ – 27,99zł
- Kurier InPost /waga do 25kg/ – 29,99zł
- Kurier DHL /waga do 31,5kg/ – 34,99zł
Jeżeli kwota zamówienia przekracza 500zł, zamówienie będzie objęte bezpłatną Dostawą.
Do odbioru Towaru konieczne może być podanie numeru telefonu zarejestrowanego na terytorium Polski, w zależności od wybranego przez Klienta sposobu Dostawy Towaru objętego Umową.
Prosimy mieć na uwadze, że firmy kurierskie dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 20.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W większości przypadków kurierzy dzwonią do Klienta, ale Sprzedawca nie może tego zagwarantować, ponieważ kurier nie ma takiego obowiązku.
W przypadku opóźnienia przesyłki w pierwszej kolejności prosimy skontaktować się z firmą kurierską odpowiedzialną za doręczenie przesyłki i podać numer przesyłki lub skorzystać z możliwości śledzenia przesyłki online, na stronie firmy kurierskiej.
W przypadku braku lub utrudnionego kontaktu z firmą kurierską prosimy o kontakt z naszym Serwisem poprzez Formularz Kontaktowy na stronie Serwisu lotaking.pl, kontakt telefoniczny na numer +48 533 865 833 lub przesłanie e-maila na sklep@lotaking.pl.
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Serwisem.
Na odbiór przesyłki z paczkomatu InPost Klient ma 48 godzin od momentu doręczenia jej do Paczkomatu. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane w ciągu 48 godzin, zostanie ono zwrócone do Sprzedawcy. Swoją przesyłkę Klient może śledzić wpisując jej numer na stronie: inpost.pl/sledzenie-przesylek
W przypadku wybrania przez Klienta sposobu odbioru Towaru w siedzibie Sprzedawcy lub w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Formularz Kontaktowy z naszym Serwisem, w celu ustalenia terminu i warunków odbioru Towaru.