Dostawy realizujemy tylko na terenie Polski.

Warunki Dostawy:

  1. Towar zamówiony przez Klienta wysłany zostanie po opłaceniu przez Klienta pełnej ceny wraz z kosztami dostawy, chyba że Umowa, o której mowa w Regulaminie lotaking.pl stanowi inaczej.
  2. Zamówienia realizowane są na terenie całej Polski. W przypadku podania terminu Dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Zamówienie Klienta zostało wysłane w możliwie najszybszym terminie od momentu złożenia zamówienia i opłacenia pełnej kwoty Zamówienia wraz ze wskazanymi w Zamówieniu kosztami dostawy.
  4. Termin Dostawy do Klienta to zazwyczaj 2-4 dni roboczych, w zależności od wybranego sposobu Dostawy, jak również momentu złożenia zamówienia przez Klienta. Zamówienia złożone i opłacone przez Klienta w dniu roboczym do godziny 16.00, Sprzedawca wyśle w kolejnym dniu roboczym. W przypadku Zamówienia złożonego i opłaconego przez Klienta w dniu roboczym po godzinie 16.00, Sprzedawca nie gwarantuje nadania przesyłki w kolejnym dniu roboczym.
  5. Sprzedawca informuje, że zgodnie z §11 Regulaminu lotaking.pl część Towarów oferowanych w Serwisie jest dostarczana w modelu dropshippingowym, co oznacza, że realizacja zamówienia może odbywać się bezpośrednio z magazynu jednego lub kilku Dostawców, a nie Sprzedawcy.
  6. Zamówiony Towar zostanie wysłany najpóźniej w terminie 14tu dni, o ile nic innego nie wynika z Oferty.

Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące formy Dostawy lub odbioru Towaru:

  • Przesyłki kurierskie
  • Przesyłki kurierskie pobraniowe
  • Przesyłki pocztowe
  • Paczkomaty InPost
  • Punkty odbioru przesyłek kurierskich
  • Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedawcy lub w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę

Dostawa Towaru do Klienta jest odpłatna, zgodnie z cennikiem zamieszczonym poniżej, chyba że Umowa stanowi inaczej. Koszty Dostawy Towaru są wskazywane Klientowi na stronach Serwisu lotaking.pl przed złożeniem Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta zgody na zawarcie Umowy

Cennik (wszystkie ceny są cenami brutto):

Dostawa do punktu odbioru /przedpłata/:

    • Paczka Orlen /waga do 20kg/ – 12,99 zł 
    • Paczkomat InPost /waga do 25kg/ – 16,99 zł
    • Kurier DHL Servicepoint /waga do 20kg/ – 18,99 zł 
    • Kurier DPD Pickup /waga do 20kg/ – 24,99zł

Dostawa pod wskazany adres /przedpłata/: 

    • Kurier Pocztex /waga do 20kg/- 22,99zł
    • Kurier InPost /waga do 30kg/ – 25,99zł
    • Kurier DHL/waga do 31,5kg/- 26,99zł

 Dostawa pod wskazany adres /za pobraniem/:

    • Kurier Pocztex /waga do 20kg/ – 27,99zł
    • Kurier InPost /waga do 25kg/ – 29,99zł
    • Kurier DHL /waga do 31,5kg/ – 34,99zł

Jeżeli kwota zamówienia przekracza 500zł, zamówienie będzie objęte bezpłatną Dostawą.

Do odbioru Towaru konieczne może być podanie numeru telefonu zarejestrowanego na terytorium Polski, w zależności od wybranego przez Klienta sposobu Dostawy Towaru objętego Umową.

Prosimy mieć na uwadze, że firmy kurierskie dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 20.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W większości przypadków kurierzy dzwonią do Klienta, ale Sprzedawca nie może tego zagwarantować, ponieważ kurier nie ma takiego obowiązku.

W przypadku opóźnienia przesyłki w pierwszej kolejności prosimy skontaktować się z firmą kurierską odpowiedzialną za doręczenie przesyłki i podać numer przesyłki lub skorzystać z możliwości śledzenia przesyłki online, na stronie firmy kurierskiej.

W przypadku braku lub utrudnionego kontaktu z firmą kurierską prosimy o kontakt z naszym Serwisem poprzez Formularz Kontaktowy na stronie Serwisu lotaking.pl, kontakt telefoniczny na numer +48 533 865 833 lub przesłanie e-maila na sklep@lotaking.pl.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Serwisem.

Na odbiór przesyłki z paczkomatu InPost Klient ma 48 godzin od momentu doręczenia jej do Paczkomatu. Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane w ciągu 48 godzin, zostanie ono zwrócone do Sprzedawcy. Swoją przesyłkę Klient może śledzić wpisując jej numer na stronie: inpost.pl/sledzenie-przesylek

W przypadku wybrania przez Klienta sposobu odbioru Towaru w siedzibie Sprzedawcy lub w miejscu wskazanym przez Sprzedawcę, prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez Formularz Kontaktowy  z naszym Serwisem, w celu ustalenia terminu i warunków odbioru Towaru.